2009. szeptember 2., szerda


A kidobott fenyőfa rügye, az nem a télapó ügye, ugye, a lábadra tapadt újságlapok, valami régi habok, a széllel ballagok, ott vagyok, várj meg ha lehet, elütném az időt egy kocsival veled, halmozott hétköznapok, az újságpapírra tapadok, ott maradok, az autópályán mindenki előzékeny, halott, csak megúszta, a hal, ha lehúzta a csaj a csipkés bugyit, a klotyón, holott kötelező boldognak lenni, azért van az élet, azért nem semmi, tudat, lélek, meg szabad akarat, tudod félek, néha szavakat, magamból kimondani, akár egy szerelmeslevélbombát kibontani, elromlott a záram, mától nyitva vagyok, ha megrázna az áram, amit eltitkolok, attól vagyis tőlem, nem szép dolog, kérem én éhes vagyok, mindenre mi él és félbehagyott, szeretem a rútat, rozsdás csapok, házak vakolatok, megtalált a hajnal, rohanhatok, tovább a jövőbe, aki akar tépjen, velem vagy belőle.

1 megjegyzés:

Nyúl írta...

ez olyan csírabácsis
( http://web.archive.org/web/20060422033355/aranykupa.freeblog.hu/ ) vigyázni a linkre, mivel egy zombioldal.

Rendszeres olvasók